Komunikat Rady Nadzorczej z posiedzenia w dniu 26 stycznia 2016 r.

Narada poświęcona była w całości wprowadzaniu poprawek do Statutu naszej Spółdzielni. Otrzymaliśmy od członków spółdzielni propozycje zmian w udostępnionym projekcie. Bardzo uważnie przeanalizowaliśmy wszystkie zgłoszone uwagi. Część poprawek uznaliśmy za zasadne i zostały one wprowadzone do projektu Statutu. Część, naszym zdaniem, niepotrzebnie powielała zapisy obowiązujących aktów prawnych, na które w tekście Statutu wielokrotnie się powołujemy, inne były z zapisami ustawy niezgodne lub nie uzyskały aprobaty Rady. Tych propozycji w naszym Statucie nie uwzględniliśmy.

Wszystkim mieszkańcom, którzy zgłosili propozycje poprawek, serdecznie dziękujemy. Zależy nam bardzo na tym, żeby to był nasz Statut, żeby odzwierciedlał wolę większości spółdzielców, oczywiście w ramach obowiązującego prawa.

Po wprowadzeniu poprawek jednolity tekst Statutu zostanie przesłany mec. Michałowi Kaszubskiemu do ostatecznego zaopiniowania. Przypominamy, że członkowie spółdzielni będą jeszcze mieli możliwość zaproponowania zmian na poprzedzających Zebranie Przedstawicieli zebraniach grup członkowskich.

 

Przewodniczący Rady Nadzorczej – Dariusz Trocha

Sekretarz Rady Nadzorczej – Maria Grzybowska