SMŚ ogłasza konkurs na dostawę i montaż dźwigów osobowych

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście” w Łodzi
ogłasza konkurs
na dostawę i montaż dźwigów osobowych
do budynków mieszczących się w Łodzi  pod następującymi adresami:

  1. ul. Sienkiewicza 101/109 klatka 2 – dźwig osobowy
    2. ul. Sienkiewicza 101/109 klatka 2 – dźwig osobowy
    3. al. Piłsudskiego 7 klatka 3 – dźwig osobowy
    4. al. Piłsudskiego 7 klatka 3 – dźwig osobowy
    5. ul. Piotrkowska 182 kl. 3 – dźwig osobowy
    6. ul. Piotrkowska 182 kl. 3 – dźwig osobowy

przy założeniu wymiany pozostałych dźwigów w ilości 44 w całych zasobach SM „Śródmieście”.

Oferta powinna być złożona na każdy z dźwigów oddzielnie przy czym zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty jedynie na część z wymienionych powyżej dźwigów.
W przypadku powierzenia wykonania zadania, będzie ono zlecone w całości dla wszystkich dźwigów wymienionych powyżej
z opcją kontynuowania dla pozostałych budynków w zasobach Spółdzielni.

Termin składania ofert: 13.12.2019 r. godzina 14.00


Sposób składania ofert:
w zamkniętej kopercie pod adresem:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Śródmieście”, ul. Wigury 15, 90-302 Łódź

Koperta powinna być opatrzona opisem „Odpowiedź na Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż dźwigów osobowych”.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert lub odstąpienia od konkursu bez podania przyczyn.

Osoby do kontaktu w sprawie udzielania dodatkowych informacji
w godzinach 8.00 – 15.00 sekretariat tel.: + 48 42 20 11 823

Skrócony opis przedmiotu zamówienia.
POBIERZ PDF ]

Przedmiotem zapytania jest dostawa i montaż dźwigów osobowych o udźwigu zgodnie ze specyfikacją techniczną, będącą Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.

Zakres usług dostawcy obejmuje pełne wykonawstwo – demontaż istniejących dźwigów wraz
z instalacjami znajdującymi się w maszynowni, szybie i podszybiu, kaset wezwań i modułów informacyjnych na piętrach,  dostawę, montaż, nadzory i próby odbiorowe, odbiór dźwigu przez Jednostkę Notyfikowaną, przekazanie ZAMAWIAJĄCEMU pełnej dokumentacji technicznej urządzenia (schematów, instrukcji, ewentualnego oprogramowania, itp.) w tym Deklaracji Zgodności CE oraz
2 egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego (dalej: UDT) do rejestracji dźwigu, rejestracja dźwigu w UDT.

Warunkiem odbioru przedmiotu postępowania przez Zamawiającego jest uzyskanie przez dźwigi wszystkich dopuszczeń niezbędnych do rozpoczęcia normalnej eksploatacji dźwigów.

Do oferty należy dołączyć:

  1. ofertę cenowa wraz z wykluczeniami w cenie + oświadczenie o niezmienności ceny w czasie trwania umowy,
  2. oświadczenie o spełnieniu przez oferowany dźwig wszystkich norm i przepisów prawem przewidzianych,
  3. kopię polisy OC wykonawcy (minimalna suma zabezpieczenia w przypadku jednego zdarzenia musi wynosić 1 000 000 PLN)
  4. Warunki gwarancji na oferowany dźwig i wykluczenia z gwarancji.

Oferty bez wymienionych załączników nie będą rozpatrywane.


Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia

Specyfikacja techniczna do niniejszego zapytania ofertowego znajduje się w Załączniku nr 1.

Harmonogram realizacji zamówienia

Przewidywany termin zakończenia realizacji zadania nie później niż do 01.05.2020 r.

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunek: „Posiadanie referencji od końcowego użytkownika”. Wykonawca musi przedłożyć minimum 5 listów referencyjnych
z ostatnich dwóch lat, wystawione przez końcowych użytkowników, potwierdzające wykonanie, dostawę, montaż i odbiór przez jednostkę notyfikowaną dźwigu osobowego zgodnie ze sztukąbudowlaną i montażową.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o listy referencyjne dla wykonanych przez Oferenta usług. W przypadku niespełnienia warunku, oferta nie będzie brana pod uwagę i nie będzie podlegać dalszej analizie.


Załącznik nr 1.

OPIS TECHNICZNY – WYMAGANIA OGÓLNE

  1. PRZEDMIOT OPRACOWANIA

Dokument określa wymagania dla dostawy i montażu dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych mieszczących się w Łodzi:

  1. przy ulicy Sienkiewicza 101/109, klatka 2 – dźwig osobowy,
  2. przy ulicy Sienkiewicza 101/109, klatka 2 – dźwig osobowy,
  3. Piłsudskiego 7, klatka 3 – dźwig osobowy,
  4. Piłsudskiego 7, klatka 3 – dźwig osobowy,
  5. przy ul. Piotrkowskiej 182, klatka 3 – dźwig osobowy,
  6. przy ul. Piotrkowskiej 182, klatka 3 – dźwig

Zgodność przepisami i z normami:

Normy:

PN-EN  81-28
PN-EN 81-20
PN-EN 82-28
W przypadku dźwigów przystosowanych na potrzeby ekip ratunkowych spełnienie normy PN-EN 81-72

Dyrektywy:

2014/33/UE – Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 kwietnia 2016 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. 2016, poz. 211)

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: Dz.U. Nr75 poz.690 z 2002.06.15
z późniejszymi zmianami (Dz.U. Nr 33 poz.270 z 2003.02.13 i Dz.U. Nr 109 poz.1156 z 2004.04.07)

Dostarczone dźwigi muszą być zgodne również z odpowiednimi przepisami prawa nie wymienionymi w tym rozdziale – jeżeli takie przepisy występują.


  1. ZAKRES PRAC
  • demontaż istniejących dźwigów, instalacji i prowadnic dla kabiny jak i przeciwwagi oraz wszystkich starych instalacji,
  • Zamawiający dopuszcza pozostawienie istniejącej linii zasilającej do maszynowni dźwigu,
  • dostawę i montaż kompletnego urządzenia,
  • odświeżenie szybu windowego oraz podszybia przez malowanie ścian szybowych
    i montaż nowego oświetlenia,
  • w przypadku urządzeń z maszynownią lub elementami zlokalizowanymi w istniejącej maszynowni remont pomieszczenia maszynowni obejmujący minimum położenie gresu technicznego, malowanie ścian oraz sufitu, demontaż istniejących i montaż w to miejsce nowych drzwi wejściowych o EI 60,
  • odbiór dźwigu przez Jednostkę Notyfikowaną,
  • przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji technicznej urządzenia, schematów, instrukcji, ewentualnego oprogramowania, itp. w tym Deklaracji Zgodności WE oraz
    2 egzemplarzy dokumentacji wymaganej przez UDT do rejestracji dźwigu oraz pomoc przy rejestracji dźwigu,
  • utylizacja gruzu, złomu i pozostałości po starych dźwigach.

Warunkiem koniecznym jest takie zorganizowanie wymiany dźwigów aby w każdej klatce podczas wymiany jeden z dźwigów pracował bez przerw, poza koniecznymi wyłączeniami, wynikającymi ze zmiany sterowania, czyli wyłączenie dźwigu starego przed uruchomieniem dźwigu nowego.


  1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DŹWIGÓW
  1. Dźwig osobowy Sienkiewicza 101/109 kl. 2
  • dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
  • napęd dźwigu – elektryczny,
  • udźwig min. 700 kg,
  • wymiary szybu: głębokość – 1700 mm, szerokość – 2000 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
  • minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm,
  • pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1400 mm, głębokość – 1300mm, wysokość – 2000 mm,
  • ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
  • drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
  • drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
  • drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
  • system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku/rozładunku – bariera fotoelektryczna,
  • blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
  • mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
  • system głośnomówiący w kabinie,
  • w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
  • konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów np.: przy remontach mieszkań,
  • konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
  • maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
  • instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
  • podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
  • progi wzmocnione,
  • ilość przystanków/dojść: 16.
  1. Dźwig osobowy Sienkiewicza 101/109 kl. 2
  • dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
  • napęd dźwigu – elektryczny,
  • udźwig min. 1100 kg,
  • wymiary szybu: głębokość – 3000 mm, szerokość – 1710 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
  • minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 900 mm x wysokość 2000 mm,
  • pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1100 mm , głębokość – 2100 mm, wysokość – 2000 mm,
  • ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
  • drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
  • drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
  • drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
  • system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku / rozładunku – bariera fotoelektryczna,
  • blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
  • mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
  • system głośnomówiący w kabinie,
  • w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
  • konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów,
  • konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
  • maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
  • instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
  • podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
  • progi wzmocnione,
  • ilość przystanków/dojść: 16.

 

  1. Dźwig osobowy al. Piłsudskiego 7 klatka 3
  • dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
  • napęd dźwigu – elektryczny,
  • udźwig min. 700 kg,
  • wymiary szybu: głębokość – 1700 mm, szerokość – 2000 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
  • minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm,
  • pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1400 mm, głębokość – 1300mm, wysokość – 2000 mm,
  • ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
  • drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
  • drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
  • drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
  • system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku/rozładunku – bariera fotoelektryczna,
  • blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
  • mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
  • system głośnomówiący w kabinie,
  • w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
  • konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów np.: przy remontach mieszkań,
  • konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
  • maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
  • instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
  • podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
  • progi wzmocnione,
  • ilość przystanków/dojść: 21.

 

  1. Dźwig osobowy al. Piłsudskiego 7 klatka 3
  • dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
  • napęd dźwigu – elektryczny,
  • udźwig min. 1100 kg,
  • wymiary szybu: głębokość – 3000 mm, szerokość – 1710 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
  • minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 900 mm x wysokość 2000 mm,
  • pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1100 mm , głębokość – 2100 mm, wysokość – 2000 mm,
  • ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
  • drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna
  • drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
  • drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
  • system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku / rozładunku – bariera fotoelektryczna,
  • blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
  • mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
  • system głośnomówiący w kabinie,
  • w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
  • konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów,
  • konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
  • maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
  • instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
  • podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
  • progi wzmocnione,
  • ilość przystanków/dojść: 21.

 

  1. Dźwig osobowy ul. Piotrkowska 182 klatka 3
  • dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
  • napęd dźwigu – elektryczny,
  • udźwig min. 700 kg,
  • wymiary szybu: głębokość – 1700 mm, szerokość – 2000 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
  • minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm,
  • pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1400 mm, głębokość – 1300mm, wysokość – 2000 mm,
  • ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
  • drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna,
  • drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
  • drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
  • system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku/rozładunku – bariera fotoelektryczna,
  • blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
  • mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
  • system głośnomówiący w kabinie,
  • w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
  • konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów np.: przy remontach mieszkań,
  • konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
  • maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
  • instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
  • podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
  • progi wzmocnione,
  • ilość przystanków/dojść: 22.

 

  1. Dźwig osobowy ul. Piotrkowska 182 klatka 3
  • dźwig osobowy przystosowany do pracy w istniejącym szybie żelbetowym,
  • napęd dźwigu – elektryczny,
  • udźwig min. 1100 kg,
  • wymiary szybu: głębokość – 3000 mm, szerokość – 1710 mm, wysokość nadszybia – 4400 mm, głębokość podszybia – 2900 mm,
  • minimalne wymiary drzwi szybowych i drzwi do kabiny – szerokość 900 mm x wysokość 2000 mm,
  • pożądane wymiary kabiny nie mniejsze niż – szerokość – 1100 mm , głębokość – 2100 mm, wysokość – 2000 mm,
  • ściany kabiny – blacha malowana w klasie korozyjności C4 w kolorze RAL do ustalenia na dalszym etapie, stal nierdzewna lub płyta laminowana,
  • drzwi szybowe – stalowe, malowane RAL do ustalenia na dalszym etapie lub stal nierdzewna,
  • drzwi do kabiny i do szybu – rozsuwane automatycznie,
  • drzwi szybowe – zgodność z normą EN81-58/ EI60 – Certyfikat ogniowy dla wszystkich przystanków,
  • system zabezpieczenia przed zamknięciem w trakcie załadunku / rozładunku – bariera fotoelektryczna,
  • blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku,
  • mechanizm zabezpieczający przed ściśnięciem,
  • system głośnomówiący w kabinie,
  • w przypadku pożaru dźwig powinien zjechać na parter, a drzwi szybowe i do kabiny powinny pozostać otwarte – przygotowanie do podłączenia instalacji SSP,
  • konstrukcja kabiny uwzględniająca duży ruch i przewożenie towarów,
  • konstrukcja kabiny zapobiegająca przechylaniu się kabiny przy wchodzeniu lub wychodzeniu – z uwzględnieniem wnoszenia ciężkich materiałów,
  • maszynownia – w szybie lub w istniejącej maszynowi,
  • instalacja elektryczna oświetlenia szybu – w zakresie wykonawcy dźwigu,
  • podłoga pokryta wykładziną trudnościeralną,
  • progi wzmocnione,
  • ilość przystanków/dojść: 22.

 

WYMAGANIA I INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. blokada otwartej kabiny na czas załadunku/rozładunku realizowana za pomocą klucza i karty/breloka zbliżeniowego – oprogramowanie kart w systemie master – 10 kart oraz karty dla poszczególnych dźwigów po 10 sztuk, klucze w ilości 10 sztuk na każdy dźwig,
  2. minimalna prędkość dla dźwigów – 1,6 m/s dla dźwigów do 50 metrów podnoszenia , powyżej preferowana prędkość 2 m/s,
  3. bezawaryjna praca w warunkach mieszkalnych,
  4. sposób rozwiązania wentylacji kabin,
  5. każda kabina musi zostać wyposażona w lustro,
  6. możliwość zlecenia serwisu (konserwatorzy z uprawnieniami UDT) do firm z terenu Łodzi,
  7. stare elementy dźwigu pozostają własnością Spółdzielni i należy je pozostawić do dyspozycji działu technicznego, który w czasie 48 godzin ma obowiązek zabrać niezbędne im elementy
    a pozostałe będą do dyspozycji wykonawcy,
  8. w przypadku prowadzenia prac polegających na szlifowaniu, cięciu i tym podobnych ścian konstrukcyjnych budynku – należy przeprowadzić badanie wpływu wycinania na konstrukcję nośną – oczekujemy opinii konstruktora i zgłoszenia tego faktu odpowiednim organom bez dodatkowej opłaty na zlecenie i koszt wykonawcy,
  9. wszystkie dźwigi muszą posiadać oświetlenie LED z podtrzymaniem zasilania w przypadku braku zasilania dźwigu,
  10. wszystkie dźwigi w przypadku zaniku napięcia linii zasilającej muszą dojechać do najbliższego przystanku
  11. wszystkie dźwigi muszą posiadać czytelny piętrowskazywacz w kabinie i na parterze,
  12. dźwigi towarowo-osobowe przystosowane dla ekip ratunkowych muszą posiadać wyjście ewakuacyjne z dźwigu o wymiarach określonych w normie EN81-72, Rel.2,
  13. wszystkie sterowania muszą zostać wyposażone minimum w moduł GSM,
  14. Spółdzielnia oświadcza, iż dołożyła wszelkich starań aby podane wymiary szybów, nadszybia
    i podszybia i inne były zgodne ze stanem rzeczywistym, ale nie ponosi odpowiedzialności za błędy pomiarowe – każdy z oferentów zobowiązany jest do samodzielnego dokonania pomiarów,
  15. progi i wjazdy do dźwigu powinny być tak wykonane, aby osoby niepełnosprawne na wózkach mogły z nich swobodnie korzystać,
  16. wymagany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy,
  17. oferent zobowiązany jest podać pełne opłaty serwisowe podczas obowiązywania gwarancji,
  18. oferent zobowiązany jest podać koszty miesięczne przeglądów po zakończeniu gwarancji na okres 12 miesięcy,
  19. oferent zobowiązany jest podać orientacyjne koszty wymiany części szybko zużywających się w przedziale do 5 lat i od 5 do 10 lat eksploatacji dźwigu,
  20. każdy dźwig musi posiadać instalację przygotowaną do podłączenia kamery IP czyli skrętkę komputerową kategorii nie mniejszej niż 5,
  21. wykonawca zobowiązany będzie do montażu powierzonej kamery i podłączenia jej do skrętki oraz oddanie sygnału wizyjnego w maszynowni dźwigu.

Spółdzielnia nie jest zobowiązana zapewnić:

  1. pomieszczenia socjalnego na czas prac,
  2. miejsca do składowania materiałów w postaci zamkniętego pomieszczenia na składowanie materiałów – Spółdzielnia dysponuje miejscem do posadowienia kontenera na gruz, kontenera na części i materiały.

Ofertę należy sporządzić w taki sposób, aby uwzględniała wszystkie koszty związane
z wymianą dźwigów. Jeżeli jakieś elementy nie są uwzględnione w zapytaniu, należy je wyszczególnić – Załącznik 2 do oferty. Spółdzielnia nie będzie ponosiła jakichkolwiek dodatkowych kosztów nie wskazanych w Załączniku 1 i 2.