
Opublikowano dnia: 3.06.2025
Drogi Mieszkańcu!
Od 2 czerwca 2025 roku został wdrożony serwis internetowy eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla osób posiadających tytuł prawny do lokalu w zasobach SM Śródmieście.
eBOK służy celom informacyjnym i kontrolnym Salda na indywidualnym koncie lokalowym Użytkownika.
eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Adres strony eBOK:
ebok.srodmiescie.lodz.pl
Kluczowe zalety systemu eBOK:
- Pełna samoobsługa Klienta – zawsze i wszędzie
Dzięki dostępowi online 24/7, Klienci mogą samodzielnie sprawdzić saldo – bez konieczności wizyty w biurze. - Podgląd faktur i płatności
Użytkownicy mają dostęp do historii rachunków, mogą sprawdzać terminy płatności oraz pobierać faktury w formacie PDF. - Intuicyjny interfejs i prostota obsługi
Przejrzysty układ i przyjazna nawigacja sprawiają, że nawet osoby bez doświadczenia z systemami informatycznymi mogą swobodnie korzystać
z platformy. - Ekologiczne i nowoczesne podejście do obsługi klienta
Mniej papieru, mniej zużycia zasobów i mniej śmieci – eBOK wspiera politykę zrównoważonego rozwoju w firmach komunalnych. - Bezpieczeństwo i poufność danych
System oparty na sprawdzonych standardach zabezpieczeń, zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z RODO. - Szybki dostęp do dokumentów i historii rozliczeń
Klient ma dostęp do bieżących i archiwalnych faktur, stanów rozrachunków oraz historii płatności – wszystko w jednym miejscu, bez szukania. Możliwość wizualizowania udostępnianych danych w formie wykresów.
Ułatwiony kontakt ze Spółdzielnią.
Rejestracja do serwisu odbywa się na podstawie wniosku, który wypełnia się i składa w siedzibie,
w dziale członkowskim.
W razie jakichkolwiek pytań lub udzielenia dodatkowych informacji prosimy o kontakt
42 201 18 23
ebok@srodmiescie.lodz.pl
***
DO POBRANIA / WYPEŁNIENIA: [ Formularz rejestracyjny eBOK ]