Spółdzielnia Mieszkaniowa "Śródmieście" w Łodzi

Opublikowano dnia: 3.06.2025

Drogi Mieszkańcu!

Od 2 czerwca 2025 roku został wdrożony serwis internetowy eBOKElektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla osób posiadających tytuł prawny do lokalu w zasobach SM Śródmieście.

eBOK służy celom informacyjnym i kontrolnym Salda na indywidualnym koncie lokalowym Użytkownika.
eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Adres strony eBOK:
ebok.srodmiescie.lodz.pl

 

Kluczowe zalety systemu eBOK:

  1. Pełna samoobsługa Klienta – zawsze i wszędzie
    Dzięki dostępowi online 24/7, Klienci mogą samodzielnie sprawdzić saldo – bez konieczności wizyty w biurze.
  2. Podgląd faktur i płatności
    Użytkownicy mają dostęp do historii rachunków, mogą sprawdzać terminy płatności oraz pobierać faktury w formacie PDF.
  3. Intuicyjny interfejs i prostota obsługi
    Przejrzysty układ i przyjazna nawigacja sprawiają, że nawet osoby bez doświadczenia z systemami informatycznymi mogą swobodnie korzystać
    z platformy.
  4. Ekologiczne i nowoczesne podejście do obsługi klienta
    Mniej papieru, mniej zużycia zasobów i mniej śmieci – eBOK wspiera politykę zrównoważonego rozwoju w firmach komunalnych.
  5. Bezpieczeństwo i poufność danych
    System oparty na sprawdzonych standardach zabezpieczeń, zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z RODO.
  6. Szybki dostęp do dokumentów i historii rozliczeń
    Klient ma dostęp do bieżących i archiwalnych faktur, stanów rozrachunków oraz historii płatności – wszystko w jednym miejscu, bez szukania.
  7. Możliwość wizualizowania udostępnianych danych w formie wykresów.

  8. Ułatwiony kontakt ze Spółdzielnią.

Rejestracja do serwisu odbywa się na podstawie wniosku, który wypełnia się i składa w siedzibie,
w dziale członkowskim.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub udzielenia dodatkowych informacji prosimy o kontakt

42 201 18 23

ebok@srodmiescie.lodz.pl

***

DO POBRANIA / WYPEŁNIENIA: [ Formularz rejestracyjny eBOK ]